Salonregels

Afspraak maken

Ik werk alleen op afspraak. Voor een afspraak kunt u telefonisch, via de website, Facebook of WhatsApp contact met mij opnemen.

Wilt u op tijd op uw afspraak zijn. Bij 15 minuten te laat wordt de afspraak geannuleerd en kijken we samen voor een nieuw afspraakmoment. Dit om de volgende klant niet onnodig te laten wachten en omdat ik niet gehaast wil werken.

Annuleren van de afspraak

U kunt telefonisch of via WhatsApp uw afspraak 24 uur van te voren geheel kosteloos annuleren. Daarna moet ik helaas 50% van de afgesproken behandeling in rekening brengen. Komt u zonder bericht niet op de afspraak, dan ben ik genoodzaakt om de gehele behandeling in rekening te brengen en kunt u geen nieuwe afspraak maken zolang niet is betaald.

Persoonsgegevens & Privacy

Bij de eerste afspraak zal ik een intakegesprek houden. Van elke set die ik zet maak ik foto’s, of voor mijn eigen portofolio of om ze op sociale media te zetten. Ik zal ten allertijden aan de klant vragen of hij/zij hiermee akkoord gaan. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Garantie

Om de garantie van mijn eigen producten te garanderen werk ik niet over een product van een andere styliste. Bij een eerste afspraak is het dan ook wenselijk dat er geen product op de nagels zit.

Bij het plaatsen van een set, geldt een garantie van 7 dagen.

Deze garantie vervalt indien:

  • De klant de kunstnagels heeft laten onderhouden door een andere nagelstudio/salon.
  • De klant zonder handschoenen met agressieve chemicaliën of in de tuin heeft gewerkt.
  • De klant de kunstnagels heeft afgebeten.
  • De klant dingen heeft geopend waar normaal je nagels ook van zouden breken of opzettelijk heeft afgebroken.
  • De klant medicijnen gebruikt die van invloed kunnen zijn op het behoud van de kunstnagels.
  • De klant zwanger is. Zwangerschap verandert de hormoonspiegel wat invloed kan hebben op de kunstnagels.
  • De klant een bepaalde ziekte heeft die van invloed is op het behoud van de kunstnagels.

Hygiëne

Hygiëne is een zeer belangrijk onderdeel in mijn salon.
Zo krijgt iedere klant in de nagelsalon een persoonlijke vijlen set. Werk ik met handschoenen en ontsmet ik mijn instrumenten na elke behandeling met een desinfectans.
De behandeling zal worden stopgezet indien ik de aanwezigheid van schimmel of een bacteriële infectie zal opmerken. Ik zal u dan doorverwijzen naar een huisarts.

Kinderen en derden

De salon is voor kinderen en dieren geen geschikte plek. Dit in verband met onder andere hygiëne en ontspanning.
De behandeling hoort een ontspannen moment te zijn en ik wil een optimale service bieden tijdens de behandeling zodat u optimaal kunt genieten!

Mobiele telefoon

Uit respect naar mijn klanten toe ben ik tijdens de behandeling niet telefonisch bereikbaar. Ik zou het zeer op prijs stellen als u uw telefoon tijdens de behandeling op stil zet zodat u niet gestoord kunt worden. Verwacht u een belangrijk telefoontje, meld u dat dan even van tevoren.

Deze regels en voorwaarden zijn er om teleurstellingen en verwarring te voorkomen.

Pin It on Pinterest

Share This